Zwroty i Relkamacje
Zwroty i reklamacje
Składanie reklamacji
1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji znaleziony online i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.
2.Zwrot produktu
Składając reklamację prosimy o dostarczenie produktu wraz z dowodem zakupu. W przypadku reklamacji co do jakości produktu konieczne jest dostarczenie do siedziby przynajmniej próbki zamówionego wyrobu, umożliwiającej jego identyfikację. Wszelkie reklamacje powinny być złożone na piśmie drogą tradycyjną lub elektronicznie na adres: [email protected].
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy dostarczyć na adres:
AleTort Jarosław Dyniewicz
Dwernickiego 22
04-391 Warszawa
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
AleTort Jarosław Dyniewicz
Dwernickiego 22
04-391 Warszawa
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także paragon lub fakturę.
W przypadku zwrotu z szybkiego przelewu i/lub karty płatniczej zostanie zwrócony na rachunek bankowy podpięty pod w/w metodę płatności.
Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do Umowy:
w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb (przygotowane na indywidualne zamówienie ciasta, w szczególności torty, gdzie napisy na torcie, dobór smaku i wielkości jest kwestią indywidualną. Torty sprzedawane są na indywidualne, spersonalizowane zamówienie)
w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przez rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od Umowy.
Reklamacje rozpatrywane będą najpóźniej w ciągu 7 dni od daty ich wpłynięcia. Jeśli Klient będący konsumentem w ramach rękojmi zażąda wymiany lub usunięcia wady albo złoży oświadczenie o obniżeniu ceny o określoną kwotę, a cukiernia nie ustosunkuje się do żądania w terminie 14 dni, uznajemy że żądanie to uznała za uzasadnione.
Jeśli cukiernia nie uzna reklamacji Klienta będącego konsumentem, Klient może zwrócić się o mediację lub rozstrzygnięcie do sądu polubownego. Klient może zwrócić się o mediację do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej składając wniosek o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu pomiędzy Klientem a cukiernią. Klient może zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej, składając wniosek o rozstrzygnięcie sporu wynikającego ze złożonego zamówienia. Formularze wniosków dostępne są w sekretariacie każdego sądu konsumenckiego, a także na stronach internetowych wojewódzkich inspektoratów Inspekcji Handlowej (WIIH). Lista WIIH wraz z danymi adresowymi dostępna jest na stronie internetowej www.uokik.gov.pl
Kopiowanie i rozpowszechnianie opisów, obrazków, zdjęć umieszczonych na stronie www.ale-tort.pl jest zabronione.
Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 7.02.2022r. Wszelkie zmiany Regulaminu będą publikowane na stronie www.ale-tort.pl i będą miały zastosowanie do zamówień złożonych od dnia ich publikacji.W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami: